piątek, 29 sierpnia 2014

Mini rozdanie-czyli na dobry początek.

Wakacje już się kończą. Zbliża się nieuniknione.Szkoła-sześć liter,a tak boli...

Zawsze miałam problem z 29 sierpnia.  Jest to jeden z ostatnich dni wakacji,a jak wiadomo-powrót do szkoły jest trudny i bolesny (tak,tak,bezczelnie przesadzam. :D. Jednak dwudziesty dziewiąty sierpnia jest też datą przyjemną-to dzień moich urodzin!

Jednak tym razem prezent dostanę nie ja,a ktoś z Was!

Oczywiście mam w tym swój interes-wszelkiego rodzaju rozdania i konkursy mają to do siebie,że służą promocji bloga... A tak,jak wiadomo jest bardzo potrzebna. :)

Do wygrania są dwie książki- zwycięzców wybiorę drogą losowania. 

Powieści pochodzić będą z mojej domowej biblioteczki,są w stanie idealnym lub bardzo dobrym. :)

Możecie wybierać spośród poniższych tytułów:







-John Green: ''19 razy Katherine''












-John Green: ''Papierowe Miasta''













 
 -Beth Revis: '' W otchłani''













-Alex Kava: ''Płomienie śmierci''












-Stephen King: ''Carrie''












-Jo Nesbø: ''Pentagram''











-Federico Moccia: ''Amore 14''







Aby wziąć udział w losowaniu należy być obserwatorem bloga i zostawić zgłoszenie,które wyglądać będzie tak:

Zgłaszam się!
Obserwuję jako:
E-mail:
Wybieram książkę:

Dodatkowe losy m można zdobyć:
- uzasadniając swój wybór np. Wybieram książkę ''Carrie'',ponieważ...
-polecając konkurs na swoim blogu.
-polecając konkurs na innych stronach,w wiadomościach (wtedy należy podać link lub wrzucić zrzut ekranu). 


Regulamin  Rozdania:
-Organizatorem konkursu i fundatorem nagród jestem ja,właścicielka bloga Całkowicie Subiektywnie.
-Aby rozdanie zostało zorganizowane musi napłynąć przynajmniej 15 zgłoszeń.  
-Konkurs trwa od dnia 29.08 do 10.09.br.
-Zwycięzcy zostaną wyłonieni drogą losowania,a wyniki konkursu zostaną opublikowane do czterech dni od jego zakończenia.
-Zwycięzcy mają cztery dni na przesłanie swojego adresu na e-mail: matuszewskaaaa@wp.pl,w innym wypadku wybiorę następnego szczęśliwce.
-Do konkursu może przystąpić osoba posiadająca adres korespondencyjny w Polsce.  

Pozdrowionka,
Całkowicie Subiektywnie :)

47 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Zjadam Skarpety.
    Informację udostępnię w zakładce na moim blogu.
    A wybieram dla siebie książkę Johna Greena - Papierowe miasta. Dlaczego ona? Dotychczas miałam dwa spotkania z tym autorem - przy okazji czytania Gwiazd naszych wina i Szukając Alaski. I oba były całkiem odmienne - pierwsze ckliwe, słodkie, ale nieco rozczarowujące, drugie natomiast bardziej świeże i nieco bardziej wulgarne, jednak przyjemne. Przez to mam mętlik malutki w łebku i chciałabym się przekonać w końcu, jak z tym Zielonym jest, bo póki co to się miotam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: ma ra
    E-mail: mara180893@gmail.com
    Wybieram książkę:"Papierowe Miasta''
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: AniaSKF
    E-mail: 11lip85@gmail.com
    Wybieram książkę: -Alex Kava: ''Płomienie śmierci''

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Kamil Wojtkowski.
    Wybieram książkę: Pentagram''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle zapomniałem o adresu e-mail:
      wojtkowski.kam@gmail.com

      Usuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Doomisia♥
    E-mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    Wybieram książkę: Beth Revis-"W otchłani". Książka ma bajeczną okładkę oraz nieziemski opis, który zachęca do czytania. Zawsze jednak miałam opory przed kupnem tej książki, albo w moje ręce wpadało coś innego. Wiele osób poleca tą książkę, chciałabym ją przeczytać i wyrobić sobie na jej temat zdanie :)
    baner( wstawiłam zdjęcie, jednej z książek. Mam nadzieję, że to żaden problem :)) http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Marika Rataj
    E-mail: marikarataj96@gmail.com
    Wybieram książkę: ''19 razy Katherine'' - John Green

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!

    Obserwuję jako: mam namyszy

    E-mail: woojteek@onet.eu

    Wybieram książkę Beth Revis: '' W otchłani'', bo chciałbym zachłysnąć się magicznym kosmosem i zagłębić się w fantastycznej, nieziemskiej przygodzie pełnej wrażeń. To tak, jakbym na prawdę opuszczał ziemię. :) Proszę, pozwól mi tego doznać :)

    Info na blogu: http://cienwlasnychmysli.blogspot.com/ (po prawej stronie)

    Polecałem:
    * na moim FB (Cień Własnych Myśli)
    * na profilu na FB( Konkursy książkowe)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: hii ptaah
    E-mail: piracizkaraib@wp.pl
    Wybieram książkę: Beth Revis;'' W otchłani''. O tej książce słyszałam wiele dobrego. Bardzo chciałabym zagłębić się w tą niezwykłą i niespotykaną opowieść. Dystopie to książki, które najbardziej lubię czytać, dlatego też byłabym niezmiernie wdzięczna za możliwość poznania tej historii.

    Ps. Wszystkiego najlepszego! Wybacz, że trochę spóźnione. ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: brisingr M
    E-mail: brisingrm18@gmail.com
    Wybieram książkę: ''19 razy Katherine'' - John Green
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie biorę udział!
    E-mail: anita.turska@interia.pl
    Obserwuję: Ann.
    Wybieram książkę: "Papierowe miasta", gdyż po przeczytaniu "Gwiazd naszych wina", "Szukając Alaski" i "19x Katherine" to jedyna książka Johna Greena, której jeszcze nie czytałam i jestem ogromnie ciekawa, jak poradził sobie autor!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się !
    Obserwuje jako:lolita
    E-mail:lolita21.99@o2.pl
    Wybieram książkę:Amore 14,dlaczego? Ponieważ Federico Moccia pisze książki wzruszające,głęboko poruszające,a chwilami rozbawiające. Po przeczytaniu "Trzy metry nad niebem","Wybacz,ale będe ci mówiła skarbie" oraz "Wybacz,ale chcę się z tobą ożenić" jestem ciekawa jak potoczą się losy kolejnych jego bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Cora Linn
    e-mail: coralinn2907@gmail.com
    Wybieram książkę: John Green: ''19 razy Katherine" - bardzo podobała mi się "Gwiazd naszych wina" i chciałabym poznać inne książki tego autora
    Udostępnione w Google+: https://plus.google.com/107315240770702532691/posts/HX3Jo97HFCw

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! :D
    Obserwuję jako: Cave Inimicum
    E-mail: mionka.malfoy@gmail.com
    Wybieram książkę: "W otchłani". Od jakiegoś czasu zaczytuję się we wszelkich dystopiach/antyutopiach, a o tej trylogii słyszałam wiele dobrego. Również okładka, jak i opis brzmią na tyle zachęcająco, że miło by było odhaczyć tę pozycję z długiej listy "must have", bo pieniążki ciurkiem nie lecą.
    Informację udostępniłam na google + (post na samej górze): https://plus.google.com/u/0/103395465934031351733/posts, a do tego znajomym na fb: http://pl.tinypic.com/r/2ikfot0/8 i http://pl.tinypic.com/r/2u5gwaq/8, i mailem: http://pl.tinypic.com/r/e6wrht/8 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Katarzyna K
    E-mail: elementarz90@gmail.com
    Wybieram książkę: 19 razy Katherine - dlaczego? Po obejrzeniu filmu "Gwiazd naszych wina" zauroczyłam się Greenem, dlatego chciałabym mieć szansę poznać inne jego powieści.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Amelia Depp- Corleone
    E-mail: izoldagriffin@gmail.com
    Po dłuższym namyśle mój wybór padł na "19 razy Katherine". Spotkałam się już z twórczością Johna Greena ("Gwiazd naszych wina", "Szukając Alaski") i bardzo zależy mi na zdobyciu tej książki :D Zwłaszcza, że jeszcze nigdy niczego nie wygrałam w internetowym konkursie. Bardzo podoba mi się styl pisania Johna i mam nadzieję, że weźmiesz mnie pod uwagę, kiedy będziesz przyznawać nagrody :D
    Dziękuję za zorganizowanie konkursu, udostępniam go w google i postaram się poinformować o nim na swoim blogu ( http://flarryforever.blogspot.com/) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://plus.google.com/u/0/112292831607277172236/posts/RsLgLuX6B8p- link do udostępnienia :D

      Usuń
  17. Zapomniałam dopisać, że wybrałam "Papierowe miasta", ponieważ nie miałam przyjemności czytać jeszcze żadnej książki Johna Greena, a wiele dobrego o nich słyszałam. Padło na "Papierowe miasta", a nie "19 razy Katherine", gdyż opis fabuły tej pierwszej bardziej mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń

  18. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Wiola
    E-mail: zakrecona4@interia.pl
    Wybieram książkę:
    Federico Moccia: ''Amore 14'', ponieważ przy innych jego książkach w pewnych momentach śmiałam się, a w innych płakałam! Pisarz ten fantastycznie piszę, dlatego chciałabym poznać czy inne jego książki mają ten sam urok i klimat do tych, które już czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Gracenta
    email gracja313@tlen.pl
    Wybieram książkę "W otchłani", ponieważ jest rewelacyjna - szczególnie okładka, już od dawna marzę posiadać ją w swojej biblioteczce.
    Info o konkursie - http://meineabstraktion.blogspot.com/p/konkursy_6850.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oraz na google +
      https://plus.google.com/113667139964734806784/posts

      Usuń
  20. Zgłaszam się!!!
    Obserwuje jako : Kasia Żugaj
    E-mail ; kasi0863@gmail.com
    Wybieram książkę : "W otchłani " - Beth Revis
    Poleciłam konkurs na stronie
    http://www.webook.pl/grupy.php?cmd=grupa&id_grupy=96&t=555&page=1&comment=4#comment4

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Pola Polaczek
    E-mail: izka3@op.pl
    Wybieram: John Green: ''Papierowe Miasta''
    Linka konkursowego udostępniłam na moim koncie na FB: https://www.facebook.com/iza.wicz
    Dlaczego właśnie ta książka? Zakochałam się w twórczości Greena i bardzo chciałabym poznać Jego kolejne dzieła. Skończyły mi się wakacje i ta książka byłaby osłodzeniem na powrót do nauki i pracy. Marzę o niej :)
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Edyta Chmura
    E-mail: edyta.cha@wp.pl
    Wybieram książkę: "Papierowe Miasta", bo widziałam już zapowiedzi powstającego na podstawie tej książki filmu i koniecznie chciałabym ją przeczytać, zanim wszędzie będą porozwieszane plakaty promujące film. Trzeba trzymać się podstawowych zasad panujących u moli książkowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać...informacje o rozdawajce udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/274144642783747

      Usuń
  23. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Sylwka S.
    Baner w zakładce konkursy
    Udostępniłam w google +
    I na fb https://www.facebook.com/skpolska
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl
    Wybieram Alex Kava: ''Płomienie śmierci''
    Bardzo lubię zaczytywać się w książkach tego autora, bardzo mi przypadają do gustu, są wciągające i godne tego, aby zająć miejsce na mojej półce.
    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Teresa K
    E-mail: teresakacza@gmail.com
    Wybieram: John Green: ''Papierowe Miasta''
    Linka konkursowego udostępniłam na moim koncie na FB: https://www.facebook.com/tere.kacza
    "Papierowe miasta" bardzo chętnie przygarnę :) Dlaczego? Ponieważ jestem straconym bezpowrotnie dla świata książkoholikiem bez szans na wyjście z nałogu, z czego się bardzo cieszę i nie zamierzam tego zmieniać. Czytam praktycznie wszystko, kocham spędzać popołudnia z dobrym kryminałem, thrillerem, powieścią obyczajową, książką historyczną czy fantastyką. Jest niewiele rzeczy, które sprawiają mi tyle przyjemności, co zagłębianie się w nowe światy, wędrowanie z bohaterami po niezwykłych krainach, a przede wszystkim raczenie się specyficznym humorem i ironią, tak chętnie stosowanych przez wiele autorów. Jestem po prostu nałogowym książkożercą. Nie czytam książek, ja je pożeram w całości.
    Pozdrawiam, Teresa

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: Nala
    E-mail: claudusiaaa@op.pl
    Wybieram książkę: "Papierowe miasta" Johna Greena z tego prozaicznego powodu, że nie jestem w stanie zdobyć jej w żadnej bibliotece w moich "mieście", a książek zazwyczaj nie kupuję, bo finanse wypadają u mnie nie najlepiej. No, i bardzo chciałabym w końcu poznać prozę autora, którym się wszyscy tak zachwycają :3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się i ja :)
    Obserwuje jako: Aneta Pachurka
    E-mail: anetapachurka@gmail.com
    Wybieram: John Green: ''Papierowe Miasta'' :) Ta książka to moja miłość od I wejrzenia. Ta książka to dla mnie najlepsze lekarstwo na jesienną aurę, długie wieczory. Już widzę siebie czytającą tę książkę w wygodnym fotelu, z kubkiem gorącego kakao i od razu wraca uśmiech na mojej twarzy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    Obserwuję: Wonderland OfBook
    E-mail: theworldofbook@gmail.com
    Udostępniłam na google+
    Wybieram: John Green ''19 razy Katherine'' , ponieważ jeszcze nie czytałam żadnej książki tego autora, a wiele osób poleca. Od dawna mam ochotę, ale słabo z funduszami. Teraz może będę miała okazję nadrobić zaległości :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Oblicza Rozy
    E-mail: obliczarozy@wp.pl
    Wybieram książkę: "Papierowe Miasta" Greena

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :D
    Obserwuję jako: Anna P.
    annapor84@wp.pl
    Wybieram: "Papierowe miasta" Greena
    Dlaczego?
    Bardzo polubiłam ten prosty i zabawny styl autora, sama książka też zbiera pozytywne opinie, od dawna pragnę ją zdobyć na własność, ale moja lista jest długa niczym wody Nilu, a stan portfela przeraża swoją pustą głębią. Wygrana byłaby kolejnym krokiem do spełnienia mojego marzenia, o własnej, ogromnej(w granicach zdrowego rozsądku), domowej biblioteczce. Już sobie wyobraziłam jak stoi obok "Gwiazd naszych wina" a "Światła pochylenie", idealne dla niej miejsce haha.
    pozdrawiam i również zapraszam do mnie na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Natalia P
    E-mail: nataliax0611@gmail.com

    Wybieram: Beth Revis - "W otchłani"
    Dlaczego akurat ta pozycja? Bo kosmos naładowany jest chyba jakąś zabójczą siłą i zakazaną magią, która zmusza mnie do czytania właśnie książek o takiej tematyce. To działa jak magnes..., i co gorsza narkotyk, bo z chwilą skończenia książki, w moich dłoniach, niczym statek kosmiczny ląduje kolejne tomiszcze ukochanego science-fiction, które oczywiście polecam wszystkim ciekawym świata (a może i wszechświata?) molom książkowym!

    Udostępniłam na google+
    https://plus.google.com/u/0/118010956574201076100/posts/P1iBxEb9B7g

    Pozdrawiam i życzę szczęścia pozostałym!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: ola2998
    E-mail: ola291998@wp.pl
    Wybieram książkę: Papierowe miasta

    Dlaczego akurat ta książka? Ma wiele pochlebnych recenzji i to odskocznia od ciągłych romansideł i fantastyki. Milo poczytac o inteligentnych bohaterach z krwi i kości, codziennych problemach, możliwie dośc niezwykłych. Poza tym jak można nie przeczytac ksiązek tak wspaniałego autora, szczególnie jeśli czytało się już inne jego utwory? Jesli przeczytało się choć jedno jego ksiązkę, to nie można na tym poprzestać :)



    udostępniłam no google+
    https://plus.google.com/112413894723567142405/posts/beRdCbDryRs

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Gąska
    E-mail: gaska-89@o2.pl
    Wybieram książkę: John Green: ''19 razy Katherine''

    Wybrałam tę książkę ponieważ widziałam dużo pozytywnych opinii na jej temat oraz czytała opis, który wydał mi się ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się. :)
    obserwuję jako: Healy Room
    e-mail : oktawia_2000@onet.pl
    wybieram : '' W odchłani ''
    udostępniłam na google+

    Książką interesuję się już od jakiegoś czasu. Ostatnio nawet chciałam ją zakupić, ale jak to wiadomo nie zawsze wystarczy pieniędzy. Bynajmniej uwielbiam książki fantastyczne. A właśnie ta powieść zaoferuje mi coś z tej kategorii, do tego będzie to coś mniej schematycznego ? :) Nie można też pominąć, że okładka bardzo intryguje. Niby nie ocenia się książki po okładce, ale jednak nie mogłam się powstrzymać przed jej skomentowaniem. :)
    Wszystkiego najlepszego! :) ( ups wiem, że spóźnione, ale liczy się, zę są. )

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się
    obserwuje jako Magda P
    wybieram
    Beth Revis: '' W otchłani''
    e-mail: maagda28@wp.pl

    Książkę wybieram głównie ze względu na moją przyjaciółkę - obie jesteśmy molami książkowymi i czytamy książki oraz pożyczamy od siebie je :) Niestety ja pożyczam od niej więcej książek - czytam praktycznie wszystko, ona ma troszkę inny gust ode mnie i moja biblioteczna z książkami, które ją interesują jest uboga. To ona opowiedziała mi o tej książce i zawsze gdy widzimy gdzie tą książkę - czy to webook czy lubimy czytać komentujemy jednocześnie "musimy przeczytać tą książkę" - niestety nie mam jej w naszej bibliotece w mieście, a w empiku nie możemy jej znaleźć, a jak ją znajdujemy to jesteśmy zazwyczaj obładowane innymi książkami i niestarcza nam kasy :( Gdyby udało mi się wygrać jakimś cudem tą książkę od razu bym pobiegła to przyjaciółki i krzyczała, że możemy przeczytać tą książkę wreszcie! (Dziękuję ci za tą szansę, wiem, że to los jeszcze zdecyduje, kto zostanie wylosowany, ale jakaś szansa jest dzięki tobie :*) dziękuję za to bardzo! Masz rację, że takie konkursy rozsławiają bloga, bo ja i przyjaciółka od tej pory będziemy regularnie go czytać! A cieszę sie, że na niego trafiłam, bo zapowiada się ciekawie. Do przeczytania książki zachęciła mnie też okładka i opis książki, jednak pierwszy raz usłyszałam o niej od przyjaciółki i gdy zobaczyłam ją w tych tytułach powiedziałam dobie - muszę ją wybrać dla siebie, ale głównie też dla niej, aby miała w razie czego coś ode mnie pożyczyć :)
    Napisałam już jednego komentarza jednak, że nie wyświetla mi się, to że zakładam jakiś błąd dodaję jeszcze jeden na wszelki wypadek, starałam się bardzo, aby zdania/ich sens były podobne do siebie, gdyż nie zrobiłam kopii wcześniejszego komentarza, proszę bardzo o wyrozumiałość, jeśli pojawiłyby się dwa komentarze :) Wszystkiego dobrego - nie wiem czy współczuć daty czy gratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: domi ba
    E-mail: domiba14@gmail.com
    Wybieram książkę: Papierowe miasta
    Udostępniłam w G+ https://plus.google.com/106897135990183243710/posts/Y33xNh6GoQT

    Wybieram tę książkę, ponieważ bardzo mnie zainteresowała. Słyszałam wiele o autorze oraz jego książkach, którymi wszyscy się zachwycają i aż wstyd przyznać, że nie czytałam ani jednej. Tak więc mój wybór padł na tę pozycję, bo bardzo chciała bym się z nią zapoznać i z radością ją przygarnę;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Piotr Iwanowski.
    e-mail: piotr.iwanowski1@gmail.com
    Wybieram: "Papierowe miasta" :)
    Udostępniłem na FB: https://www.facebook.com/peter.iwanowski.3
    Wybieram tę książkę, ponieważ moja dziewczyna o niej marzy :) Jest zakochana po uszy w twórczości Greena i właśnie ta książka byłaby super dopełnieniem, a ja bym zaprocentował taakim prezentem :)
    Pozdrawiam, Piotrek

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się i ja :)
    Obserwuje jako Anna Nawrocka
    e-mail: annanawrocka03@gmail.com
    Baner na moim koncie na FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100007016956750
    Proszę o: "Papierowe miasta" :)
    Właśnie za tę książką już długo czekam w bibliotece, po prostu marzę...
    Ta książka to dzieło sztuki o poruszającym pięknie, zaprasza mnie do „swojego stołu”, zapiera dech w piersiach… idealne połączenie gościnności… kolejne stronice sprawiają, że chce się czytać dalej… oczy trudno oderwać… wzruszyć się pięknem obrazu, stracić poczucie czasu… zapomnieć o teraźniejszości… powolnie smakować kolejne wersy, czytając nabrałam sił do kolejnych działań, zdobywam świat, idę naprzód bez względu na wszystko, a razem z książką pozbyłam się mojego lęku przed otaczającym mnie światem :)
    Pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!
    Obserwuje jako: Basia Grencel
    mejl: basiagrencel@gmail.com
    Link na FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100006763428433
    Wybieram "Papierowe miasta", ponieważ książki to dla mnie odskocznia od codzienności, problemów, kłopotów; chwilą relaksu, czasem zarezerwowanym wyłącznie dla mnie, ogromną przyjemnością i wielką miłością.
    Pozdrawiam serdecznie, Basia

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej!
    Z przyjemnością informuję, że zostałaś nominowana do nagrody Liebster Blog Award :)
    http://wilcze-recenzje.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkim życzę powodzenia - ja na razie i tak ma za dużo skiażek do czytania...! ;)
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! To dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz,nawet negatywny motywuje mnie do dalszej pracy. :D